Meest gestelde vragen

Hoe winkel ik op de site?
Je kunt langs de verschillende categorieën gaan en een keuze maken uit de producten door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die je tijdens het winkelen hebt toegevoegd maar je bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijg je een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als je even klikt. Je kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen zie je aan de rechterkant steeds welk bedrag er in je winkelwagen zit. Dus je weet op elk moment waar je aan toe bent.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site? 
Als je winkelwagen vol zit, klik je op afrekenen. Hier kun je de verzendmethode kiezen. Je kiest de betaalmethode en klikt op ''Plaats je bestelling''. Even later krijg je via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die je zojuist hebt besteld.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt? 
lndien je de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen hebt, kun je het beste een e-mail sturen naar klantenservice@slaaptextiel.nl of bellen met 020-7730994.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?  
Als je op "Mijn Account" rechtsboven op de site gaat, kun je je account informatie wijzigen of je wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar "Mijn Account". Daar klik je op "wachtwoord vergeten". Vervolgens typ je je e-mail adres in en je krijgt een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden.

Wat is de status van mijn bestelling? 
Je gaat naar "Mijn Account" rechtsboven op de site. Vervolgens klik je op Mijn orders waar je 24 uur per dag de actuele status van je bestelling kunt bekijken.

Moet ik eerst inloggen?
Dat is niet noodzakelijk. Als je nog geen klant bent, heb je al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Log je daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij  je account hoort.

Waarvoor dient een eigen account? 
Wij bewaren je persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door je eigen unieke wachtwoord.  Je kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, je kunt ook ten alle tijden je bestel informatie opvragen. Ook heb je toegang tot een eigen adresboek.